ELIN ja

Hej alla. Bra dagar nu. Igår träffade jag Elin för lite söndagsfika. Vi tog hundra år på oss att bestämma oss för vad vi ville ha, men sen ba slog vi på stort, tyckte vi var värda det (vilket vi såklart också var). En LYXCHOKLADMUFFIN med MARÄNG och HALLON. Dog lite. Det var så gott och kletigt. Och jag var så nöjd. Och Elin är så gullig, hon hade finaste klänningen och vi bara pratade och pratade och tiden gick jättefort. Efter fikan gick vi till Lindex och handlade strumpbyxor, och sen följde Elin med mig till Hemköp för jag skulle handla pastasallad-ingredienser. Bästa. Så himla fin tjej. Vi har bestämt oss för att varje gång vi fikar ska vi prova något nytt och spännande som vi inte fikat förr, för annars tar man ju oftast alltid bara samma vanliga för man redan vet att det är gott och inte vill riskera att lägga pengar på nåt mindre gott. Men NEJ. Inget sånt trist på våra fikor nu. Nytt och spännande ska det vara. Vi ska utvidga vår fikavärld!


Annars myser jag mest i Elias tröja och mår fint. Hoppas på en bra höst.
Puss 


Kommentarer
Postat av: belle

så himla gullig darling! & nej tyvärr har jag inget sånt :( men hade tänkt föreslå att elias kanske kunde sova hos en kompis men ville inte låta otrevlig haha & ba slänga ut honom ut hans hem. men. ja. det hade nog varit smidigast. tror jag. så får vi alla plats liksom. ordentligt. ååååååå längtar så mycket!

2011-09-12 @ 15:30:00
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: elin

hihii det var så mysigt att fika med dig, tyckte det var lätt att prata med dig med :) du är så himla fin och snäll!! vi får höras av efter nästa träff! <3

2011-09-13 @ 21:46:00
Postat av: jossekatt

Jag vill ju också leka med dig och elin och fika varje vecka och bara ha det fint :( men vi ses jättemegasnart. dör av längtan. <3<3<3

2011-09-15 @ 00:02:17
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0