spöke





De senaste dagarna har jag piffat lite i "min" hörna av rummet här. Har hängt upp alla mina fina halsband "beastyle" och fixat med lite ramar och så. Gulligull. Jag har också sett de mörkaste molnen i hela mitt liv. Blev helt till mig.

Igår var jag som sagt ute med Cornelia, men först tittade jag på en mycket spännande schackmatch mellan Elias och hans kompis Isak som var här och åt middag med oss. När det nästan blev lite för spännande gick jag och målade naglarna istället och ringde Astrid. Och ja, sen träffade jag Cornelia, vi drack smultronvin och gick till Pustervik där vi hade deeptalk och sen dansade och jag tror jag kan ha petat dj:n i ögat när jag skulle prata med honom. Pinsamt i sig men det hela känns lite extra jobbigt eftersom han inte bara är dj utan också vikarie på förskolor och jag jobbat med honom ett antal gånger heheh...

När jag kom hem (fullare än vad jag själv förstod) bröt jag mitt "inte äta chips löfte" för första gången på typ 4 månader. Hetsåt chips i sängen och sen somnade jag i mina smulor. När Elias kom hem pussade han mig på pannan och sa "godnatt chipsprinsessan". Hahhaah. Ångesten.

Nu ska jag snart träffa Bea i det här asfula vädret och jag är trött och ikväll ska jag plugga (woho) OCH jag har bestämt att vi ska ha hasselbackspotatis till middag. Så himla nöjd ja. NU HAR JAG BRÅTTOM. Hejpuss 

Kommentarer
Postat av: jossekatt

hahahahahahahaha, har du ätit lök nu alla dessa månader då? fast chips är bäst! ska äta det snart. hihi. det var jag som kommenterade bilden på elias anonymt, min dator ville det :( så du inte tror att det är någon tjej som försöker sno din pojkvän eller så. ni är finaste ever. nu gör jag och jonatan paj, därför har jag inte svarat på dina sms, men ska det strax. längtar miljoner tills vi ses. du är bäst i världen alltid <3<3<3<3

2011-09-10 @ 20:42:21
URL: http://vinfylla.blogspot.com/
Postat av: belle

älskar ugglor överällt. så michaeligt. varje gång jag ser en uggla/nått uggligt ba MICHAELA HADE ÄLSKAT DETTA/DENHÄRA

2011-09-10 @ 20:46:28
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: Laura

Vad fint du har det med ugglor och gamla foton och grejer. Och chips är verkligen bäst, skulle aldrig klara fyra månader utan...!

2011-09-12 @ 11:25:56
URL: http://vanilj.ratata.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0