starlight

Idag anmälde jag mig till en zumbakurs på Dansforum. Känns skitbra, äntligen ska jag börja göra något, träna och vara hälsosam och må bra kanske. Jag är egentligen ingen träningsmänniska, därför går det inte så bra med gymmet här. Men jag älskar dans, så jag tror det här kan vara något! Bara jag orka ta mig iväg och så och inte strunta i allt som jag kan göra ibland när jag känner mig allmänt omotiverad inför det mesta. Men jag tror inte det blir så den här gången, det känns som att något typ.. händer nu hihi. Jag har börjat våga saker (till exempel tatueringen!!), jag tar tag i saker (skolan, träningen), jag ser fram emot saker (skånebesöket om några veckor till exempel!) och jag är mest bara glad hela tiden. Jag är verkligen så himla lyckligt lottad med världens bästa vänner, finaste pojkvänen (som gav mig frukost på sängen idag <3), jag går min drömutbildning, vet vad jag vill göra i framtiden, har pengar så det räcker och någonstans att bo relativt nära stan. Jag är nog så nöjd nu som jag nånsin varit tror jag, och jag ska verkligen försöka ta vara på det. Puss alla gullisar.

Kommentarer
Postat av: belle

liplip blir så glad när du är glad & för att du har det bra & allt är bra & för att du ska dansa zumba & för att jag ska komma & FÅR komma & för att du vill vara min vän & å. griiiiin. tänkte komma runt halv fem den trettionde? hur låter det? ska bara få ett ok av josse. puss längtar

2011-09-17 @ 16:22:45
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: jossekatt

ååh vilket miljonerfint inlägg. blir så himla glad för din skull, för du förtjänar allt fint i hela världen. jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. hahaha zumba är sjukt konstigt men sjukt roligt också. alltid himla pepp musik också. åh jag vill bo i göteborg med dig och dansa zumba hela tiden. puss lille <3<3

2011-09-19 @ 00:14:55
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0