boken, äpplet, dansen

Skola idag. Hade bokanalysredovisningnånting typ. Gick jättebra, jag är så himla smart nu för tiden och sa jättemycket smarta saker och ba älskade mig själv. Var inte ens nervös. Hade läst boken Mig äger ingen. Skitbra. Läste ut den i söndags och grät som ett litet barn. Elias fick krama mig jättelänge och jag mest bara "han som ville så väl och verkligen älskade henne men så blev det så fel ändå buuuuhäää" och "hon var så dum när hon bara gick när han skulle bjuda på kräftor och han blev ledsen och hon blev ledsen och uuuuhääääh". Ja. Haha. Lite pinsamt. Men lätt värt ändå. Kändes bättre sen. Man ska inte hålla inne sina känslor nej.


I skolan idag hade jag en ny tröja och ett nytt halsband (fina va??), och till lunch hemma åt jag müsli med fil och ett äpple. Därav bilderna ja. Viktigt och spännande. Måste också bara säga att jag äskar müsli och äpple så himla mycket nu, har blivit helt galen i det! Nästan det enda jag tänker på (?) och vill äta det till middag också men ska hålla mig och äta tonfiskpasta istället. Gott det med ju.

Förövrigt måste jag också bara säga att zumban igår ägde. Jag dog efter halva passet och idag har jag TRÄNINGSVÄRK i magen och benen. Galet. Fast så himla bra och skönt. Längtar redan tills nästa gång. Musiken var helt svängig och instruktören helt tokig och jag såg dum i huvudet ut men vem bryr sig?? Inte jag i alla fall. :)))

Kommentarer
Postat av: belle

alltså. ÄLSKAR DETTA BLOGGINLÄGG SÅ MYCKET. bäst. älskar att du har det fint & är glad

2011-09-20 @ 18:16:02
Postat av: beabea

Fint!

vill också dansa!!

2011-09-21 @ 08:09:57
Postat av: elin

blev också sugen på zumba nu juuu :) himla fin tröja å halsband måste jag säga.

2011-09-21 @ 15:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0