mitt heliga tempel

Det är mycket i skolan just nu. Vi pratar om genus vilket jag tycker är väldigt intressant. Och det är massa plugg inför tentan som kommer på tisdag. Är liiiite nervös, men tror jag har koll på det mesta. Elias har också massa plugg nu. Här om dagen var han så himla gullig, han kom hem och överraskade mig med de godaste muffinsarna jag ätit i hela mitt liv. Tyckte vi förtjänade en liten pluggpaus. Det var liksom supersaftiga chokladmuffins med hallonkräm i mitten och chokladglasyr på toppen och allt bara smälte ihop i munnen till en himmelsk gegga och åh, dör lite när jag tänker på det. Bäst. Efter det kunde man plugga på utan problem vill jag lova. 

Igår träffade jag Elin igen och vi fortsatte på våran "smaka nya saker varje gång vi fikar"- utmaning. Min fika floppade dock, både teet och chokladgrejsen jag tog var äckligt. Men det var ändå finaste fikan. Vi planerade en julbak- dag som vi ska ha i vinter, och massa annat mys. Bästa tjejen verkligen. Är så kul att träffas. Sen shoppade vi lite (uuh) och sen åkte jag hem. Och hahah måste berätta.. På kvällen skulle jag laga ärtsoppa till middag. Och så skulle man mixa den slät liksom. MEN, när jag gjorde det så flög locket av och det blev ärtsoppa över hela köket! Mattan, väggen, bordet, kaffebryggaren, MIG. Och det var så varmt. Ajajaj. Ville gråta men höll mig och lyckades slutföra middagen (som blev väldigt god ändå) och senare skura rent hela köket haha. Lite kul nu i efterhand men då ville jag mest dö. Haha fy. :((( 

Idag åkte jag hem till Bea och tittade på hennes och Julias nya lägenhet. Skitmysig! Vi åt sallad och drack typ 1 liter pepsi max var. Kissade och hade oss. Pratade om "guldgruvor" och "häcksaxar" och allt knäppt vi gjorde när vi var yngre. Sen gick vi och hämtade ett packet som Bea hade fått och vi blev utsatta för en ytterst otrevlig gubbe. Fy alltså, vissa människor......... Men annars var det bra, älskar att jag och Bea är så lika och tänker så lika och ihihihihi gulligull. Älskar att vi träffas så ofta nu med. Kan aldrig få nog hehe. På vägen hem gick jag till vårat återbrukshus här i Backa och plockade på mig lite saker. Världens bästa grej det där. Man kan bara gå in och ta vad man vill. Jag fick med mig två helt fina skålar, en gullig glasburk, ett litet guldkattfat, en spetsduk och en uggleprydnadsgrej som man ska hänga på väggen. Så himla nöjd var jag sen.

Nu ska jag nog plugga lite innan jag går och lägger mig. Har precis städat hela lägenheten och diskat och piffat till det mesta för IMORGON kommer Josse och Belle hit. Bästa. Då måste allt vara snyggt och fint så mina små änglar trivs. Längtar. Tror den här helgen kommer äga. <3<3<3

Kommentarer
Postat av: beabea

Det där är den finaste bild jag sett på dig. På riktigt, skitsnygg!

Iaf. Hoppas du grävde i din godispåse själv sen :)



Bubbebubbbbellllplast pösssss

2011-09-29 @ 21:47:06
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: beabea

PS du är bäst och det är bäst att vi ses så mycket nu ja. <3<333 DS

2011-09-29 @ 21:47:34
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: belle

håller med bea - SNYGG BILD. & snart kommer jag/vi hihihihi ååå älskar älskar älskar

2011-09-30 @ 08:05:17
Postat av: jossekatt

Åh jag vill också fika med dig och elin jämt och ha julbak och vara mysig ju! finaste tjejerna. pusse

2011-10-04 @ 22:38:11
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0