HAIRSPRAY

Igår var en awusuum dag! Först hade vi rytmik på Artisten med skolan. Från nio till fyra så hoppade vi runt och lekte och sjöng och spelade på bongotrummor och lärde oss massa kul grejer man kan göra med barngruppen. Skrattade så jag blev helt svettig och fick ont i magen. Äntligen känns det som att klassen börjar lära känna varandra. Senare på kvällen gick vi ut, några från klassen. Var hur kul som helst också även fast vi bara satt och chillade. Efter några timmar gick de flesta till Parken men jag, Axel och Anna bangade och satt kvar och sjöng med ashögt i massa 90-tals hits. Två kompisar till Axel kom och sen underhöll vi oss med att titta på fula människor och skratta. Jag och Anna blev BFF och skakade hand på att ha tjejkväll med choklad och ansiktsmask och måla naglarna och lyssna på soundtracket till Hairspray. Så himla najs. Vid två drog vi hem. Jag åt tusen kex innan jag somnade.

Idag har jag så himla ont i halsen. Ska snart äta lunch på stan med min lilla lillasyster som fyllde 18 år igår (GRATTIS!!!) och gå på stan. Tänker inte plugga en endaste sida idag, utan får hetsplugga imorgon istället. Men jag är värd en dag av paus!!!

Kommentarer
Postat av: belle

MMYSIGT. jag var på dragshow igår. hahahahha. dog pga roligt. sen var jag på flatsklubb. dog mer av det men jajajajja du är bäst

2012-02-04 @ 16:50:04
Postat av: josefin

Åh bäst att ni börjar lära känna varandra och kan göra fina saker ihop. helt ok med att du har en göteborgsbff, känner ingen svartsjuka alls. vet att jag är din stor kärlek ändå hihihihi. du är finast. saknar dig. pusse

2012-02-09 @ 14:42:31
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0