24-26

Hej igen. Här kommer ännu en uppdatering om min helg. Skriver bara på helgerna nu för tiden har jag märkt heh. Men bara för att det bara är på helgerna jag lever. Annars är det ju bara praktik, plugga, äta, sova och hur kul är det att läsa om på en skala från ett till tio?? Ne just det.

I fredags var jag, Cornelia och Elin på Kentklubb. Först hade vi förfest hos Elin och allt drog ut på tiden supermycket så när vi väl kom fram så var det typ fullt på klubben och vi fick köa i en timme för att lyckas komma in vid halv ett = vi var bara där en och en halv timme men det var ändå rätt värt för vi dansade som galningar till massa bra musik. Och det ägda att vara hos Elin så jag hade inte velat ändra på något ändå! Cornelia sov sedan över hos mig och vi hade en mysig förmiddag tillsammans (dödsbakis) innan hon åkte till sin syster och jag åkte och träffade Josse. Jag och Josse shoppade strumpbyxor och åt sushi. Var så hiiimla gott. MEN jag upptäckte att mitt bankkort var borta........ Ville gråta men ringde till Henriksberg och som TUR var så hade jag bara glömt det i baren på Kentklubben så jag åkte tillbaka och hämtade det. Var så glad att det inte var borta och nån tagit alla mina pengar. :((((

Lördagkvällen spenderades hos Josses pojkväns kompisar i Majorna och vi tittade på Melodifestivalen och jag drack citronvin och blev så sjukt trött att jag nästan somnade i deras soffa vid tolv. Jag lyckades ta mig hem och sedan sov jag till halv tre idag. Fattar verkligen inte hur jag kan vara så trött..... Skulle kunna somna igen nu alltså. Men ska äta lite pastasallad istället!

Tidigare idag har jag träffat Bea. Vi promenerade i solen och satt och och drack kaffe på en bänk. Det var så himla skönt och mysigt, hade kunnat sitta där för alltid. Bo där.  Men sen gick solen ner och vi flyttade oss till ett fik istället och jag åt en chokladmuffin och ville dö av mättnad. Men ändå inte. För livet är så fint just nu så vill aldrig dö miheheh.

SNYGGA GIFAR:
Photobucket Photobucket Photobucket


Kommentarer
Postat av: elin

jag var fortfarande full när jag vaknade. det var hemskt när bakfyllan kom! himla fint var det i fredags! fast jag var lite killtjusare hohoho

2012-02-26 @ 21:42:44
URL: http://egoelin.devote.se
Postat av: belle

<333

2012-02-27 @ 19:55:56
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: jessica

Ååh, snyggo! Menar fan allvar med att komma till götet nån gång, tror vi skulle ha riktigt kul ihop! :) puss

2012-03-05 @ 11:20:07
URL: http://kessen.blogg.se/
Postat av: belle

har du glömt mig? :'( snyft. har så mycket att berärra & prata om & VENTILERA åh. saknar dig

2012-03-06 @ 09:51:42
Postat av: josefin

ahahaha hetsen när bankkortet var borta alltså<3 känns som det var evigheter sen vi sågs, asknäppt verkligen. saknar dig mest ialla fall. <3<3

2012-03-08 @ 18:01:14
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0