VECKA 25

Har haft en så fin vecka. Åt kaka med Sara i måndags, på kvällen åt jag på resturang med Elias och vi gick sedan på bio. I tisdags lekte jag med Linda. I onsdags drack jag kaffe hemma hos Bea. I torsdags var jag och Elias hemma hos min familj i Björlanda och åt middag och glass och så. Och igår firade jag midsommar med Elin. Vi satt först i Slottskogen under världens bästa träd (så vi slapp allt regn) och drack drinkar och åt jordgubbar och chips. Sedan åkte vi hem till henne och drack lite till och sedan gick vi ut och dansade. Det var en rolig, rätt så konstig kväll, vi fick bland annat en ny, engelsktalande vän (som vi ska träffa igen och drick kaffe med eheheh?) och jag blev uppraggad av bland annat en homosexuell kille som ville hångla på dansgolvet (????). Men det var kul och kvällen slutade med att jag fick åka hem och krypa ner hos min söta, sovande man. Bäst i hela världen.
 
Idag kom Josse till Göteborg, och hon stannar i ca. 10 dagar! Det ÄGER. Vi ska ses hos Elin ikväll och antagligen gå ut och dansa igen. Det ska bli så kul att träffas igen och åh, är så glad idag. Har inte ens varit bakis, men ändå ätit typ fem smält- ostmackor. MMH. Nu ska jag snart duscha! Hoppas ni alla haft en fin midsommar och får en fin helg.
 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: belle

åh fint åh fint åh

2012-06-24 @ 15:07:11
Postat av: belle

ps gu vad fin elins klänning är. din också såklart men ja det är ju en tvillingklänning så säger ju sig självt hihi

2012-06-24 @ 17:14:21
Postat av: belle

hihi PUSS klänningen är från vero moda (???) brukar ALDRIG handla där så gick jag in idag & ba MUST HAVEEEEEEEE dog

2012-06-28 @ 22:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0