DIET MOUNTAIN DEW

Igår hade jag krampont i magen hela dagen. De på jobbet såg att jag led och när jag beskrev det sa dom att det nog var stress. När jag tänker på det så inser jag att det nog faktiskt kan vara så. Jag har sådär asont i magen kanske typ en gång varannan vecka, utan uppenbar anledning, och de håller i sig pecis hela dagen. När de är som värst kan jag knappt gå, och jag blir så himla lättirriterad och jag hatar när det går ut över barnen på jobbet.... Så igår kunde jag inte träna och idag (när jag är ledig) bestämde jag mig för att strunta i att städa hela lägenheten och istället ta det lite lugnt. Jag har diskat, tvättat fönstrena, pluggat, tagit ut saker till återbruksstugan och SOVIT med öppet fönster och solen i ansiktet. Så himla härligt. Får ta min stora vårstädning av lägenheten nästa vecka istället.

Det känns inte så himla bra att vara så stressad så jag får så ont i magen. Så jag har bestämt mig för att börja öva på att CHILLA. Alltså, om man tittar på mig så ser jag nog ut som världens mest chilla person redan, orkar typ aldrig göra något och bara sover och så. MEN under ytan, i tankarna, är jag superstressad och tänker igenom allt som måste göras in i minsta detalj så det blir rätt och så allt hinns med och såfort jag känner att jag inte har kontroll över situationen sätter jag mig på golvet och gråter typ haha. Jag blir stressad om det är stökigt, om jag inte hinner träna som jag vill, om jag äter fel, om jag inte hinner träffa mina kompisar (får så himla dåligt samvete då och blir stressad för att jag snabbt måste träffa alla innan de tänker att jag är världens sämsta). Jag planerar hela kursen i skolan dag för dag med vad jag ska läsa, lägger upp ett pluggschema för varje dag och räknar ut så att allt blir gjort i tid. Missar jag att läsa nåt någon dag så blir det paniiiiik. SÅ. Jag ska börja öva på att TA DAGEN SOM DEN KOMMER. Tänka att DET ORDNAR SIG. Öva på att ANDAS. Önska mig lycka till!!!!!



Har också lyssnat på det här precis hela dagen. Så stört bra att jag blir helt galen typ. MMMH:
Lana Del Rey – Born To Die
(varför syns inte läken dååå???)

Kommentarer
Postat av: elin

åh :( försök ta det lugnt inombords och chilla så som jag gör. sätt dig i duschen och bara känn vattnet rinna. kanske låter konstigt men är så rogivande och man blir helt tom i huvudet. pussss och glöm inte att du är bäst!

2012-03-22 @ 20:43:40
URL: http://egoelin.devote.se
Postat av: belle

<3<3<3<3<3<3<3 luv u

2012-03-23 @ 18:17:17
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: josefin

alltså du borde verkligen försöka chilla! annars kommer du få en lika dum mage som jag har! men du borde köpa rennie på apoteket, det är sugtabletter som tar bort det där onda i magen på en sekund. Så du slipper ha ont på jobbet och sånt där. du borde prova! blir lite orolig nu. vill inte att du ska få en sån cpmage som jag har! det är världens sämsta. puss finaste.

2012-03-28 @ 10:52:50
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0