B


Träffade Bea igår (ej skämt). Fast först satt jag ensam i typ fem minuter fast det kändes som 15 och det kändes också som att alla på fiket tittade på mig och tänkte att jag hade blivit dissade av min dejt men det hade jag ju inte. Hade inte ens en dejt. Men så kom Bea och då tänkte jag IN YOUR FACE till killarna som gett mig sorgsna blickar. HAHAHA. Sen fikade vi och pratade om så himla mycket roliga saker. Om allt vi gjorde förr, hur coola och fyndiga vi var då och att vi ska börja använda gamla interna uttryck igen som ingen annan än vi fattar. Skrattade asmycket och planerade sommaren som vi gör varje sommar men DEN HÄR sommaren ska allt hända som vi bestämt (ej skämt). Det kommer bli så bra åh. ÄLSKAR DIG BEA!!

Kommentarer
Postat av: bea

hahhaha älskar fan dig (ej skämt)

2012-03-23 @ 07:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0