EN RESA MED EN VÄNINNA

Jag och min käääära vän Cornelia tog tåget till Stockholm i fredags klockan 8nånting på morgonen. Drack en stor latte på tåget och en till latte när vi kom fram och hetskissade sedan hela förmiddagen. Anledningen till vår härliga resa var Kent som skulle spela på invigningskalaset till Tele2 arenan. Även Robyn och Winnerbäck spelade och det var ju trevligt. Och Kent var fantastiska som vanligt. Hade ont i hela kroppen (börjar jag bli gammal? kan inte ens stå upp några timmar) innan dom började spela (spelade sist) men all smärta försvann när dom klev på scen. Magiskt!!!!
 
Vi hann med annat skoj i Stockholm också, som att gå på klubb och dansa, besöka två museeum (dyrt som fan) och Gröna Lund (grattis för Cornelia är bäst). Hade också en shoppingdag där jag fyndade två MAGTRÖJOR (??!!?) och en myskväll på vårt vandrarhem som var superfint men bastuvarmt pga man kunde inte öppna några fönster. Slänger la upp lite bilder i vanlig ordning:
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Alltså älskar magtröjor!!!!!! Vi ses imorgon!!!!! Vill med se Kent med dig!!! Hahahaha du måste kommentera på Lisas inlägg!!! Puss.

2013-08-29 @ 09:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0