mm avocadomackor m-mh

Hejhallå!
Idag träffade jag som sagt Bea. Det var fint att se henne igen. Kändes som att det var jättelängesen vi sågs sist, men det var ju egentligen bara typ tre eller fyra dagar sedan tror jag.. Hehe, jag har blivit så van vid att ha henne vid min sida, den lilla rackaren. <3

Vi gick i alla fall till Hemköp och köpte bröd, avocado och dricka. Sen gick vi till Mcdonalds och tog salt och peppar och sen gick vi och satte oss på Condeco och gjorde asgoda avocado- mackor. Skitgott!
Men.. det kändes typ som att alla tittade på oss! Som att.. där satt alla andra med sina dyra kakor och sin latte och hela köret, och så kom vi med våra egengjorda smörgåsar. "Fattigt!!" kändes det som att alla tänkte. "Jävla losers, jävla tattare, gå hem, dö.." Och sen kom en som jobbade där och sa att vi skulle plocka undan skräpet när vi var klara. Hehe, ja vad trodde hon egentligen? Att vi bara skulle gå eller?! Tss, aldrig... Vi är faktiskt inte helt dumma i huvudet! Bara för att vi inte köper deras svindyra kakor, uhu. Avocadomackor är desutom godare..

Mm, så lite så var det! Men trevligt ändå.


Och oj, vi gjorde verkligen om alla våra planer idag, jag och Bea! Hela vår framtid som vi planerat i säkert över ett halvår nu. Alltalltallt ändrade vi, så nu är inget säkert längre, mer än att vi ska bo ihop till hösten. Det kommer ske. Men sen vart nånstans, och vad vi kommer göra och så, det är det ingen som vet! Kanske bara Gud, kanske... Kanske inte ens han. Jävligt osäkert är det, alltihop.

Men det kommer bli bra i alla fall, tillslut. Det känner jag på mig. Jag och Bea liksom. Kan det bli annat då? Ne, just det. Hihi. Asbra.






<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<<43<3<3

Kommentarer
Postat av: beabea

besthest. goda mackor, vill ha meeeer.

kommer bli skitbra till hösten mikkut, love ya. du och jag<3

2010-04-05 @ 22:05:36
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

öälskar avocado, och mörkt bröd med det på är muuums :D

Ha en jätte bra kväll!

2010-04-08 @ 22:13:49
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0