ääh

Idag har jag gått runt på stan med mina nya, fina skor som jag köpte med mig hem från spanien:


Jag fixade också nytt ID-kort eftersom mitt förra blev stulet sista dagen av semestern suck.


Sedan köpte jag lite filmer eftersom de var billiga (bra också såklart), och ett par örhängen eftersom dom var fina. Älskar ugglor. <3 


Jag drack cola med mina syskon och mamma, och sedan åkte vi hem och jag och min bror lagade thaimat till familjen. Gott blev det vill jag lova. 


Nu lyssnar jag på Kent och ser fram emot lördag då jag och Cornelia ska se dom på Trädgårdsföreningen. Bäst blir det, Kent är alltid bäst. Och på måndag börjar jag jobba igen. Sommaren har verkligen gått skitfort. Inte helt okej.





Är törstig också... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0