BEA

Jobbat idag med, tog en trevlig liten promenad med två av barnen. Själv asså, bara jag som var fröken! Känns awesome att de andra fröknarna ger mig så mycket ansvar nu, jag menar, skulle barnen råka dö eller något när dom är med mig så är det ju ändå dom andra fröknarna som får ta smällen heheh. Meeen jag skulle aldrig låta något hända dom små, dom är ju mina solstrålar. <3<3<3<333

Sen efter jobbet träffade jag Bea. FÖR HON HAR ÄNTLIGEN KOMMIT HEM FRÅN INDIEN NU! Fatta grymt. Som jag saknat den lille. Vi myste i regnet, åt ugnsbakade chips, fick en fågelvän och lite sånt. Brabrabra. Välkommen hem och träffa mig snart igen tack.


Kommentarer
Postat av: beabea

Pössss.

varför får vi alltid djur som vänner? :) gaffelbjörn (hehe), kadden, chippi osv

2010-08-19 @ 23:04:54
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0