abe

Jobbade fyra timmar på förmiddagen idag. Fick träffa alla fantastiska ungar som jag saknar typ hela tiden. Det var bäst. Träffade mamma också som jag ju inte ser så mycket av längre nu för tiden.

Vid klockan ett skulle jag vara på Östra sjukhus. Det var sista uppföljningsträffen på projektet (att förbättra äs-vården) som jag gick med i för 3 år sedan när jag började min behandling där. Och idag var jag där för första gången på 1,5 år. Skulle ljuga om jag sa att det kändes bra. För det kändes skitjobbigt. Såg mina gamla kontaktpersoner. Då kändes det inte som att det hade gått nån tid alls. Alla korridorer, väntrummet, rummet man vägde sig i.. usch. Fick fylla i typ nio olika frågeformulär som tog skitlång tid. Dö. Hade ett samtal med forskningsgubben och fick en biobiljett som tack för att jag kom dit och så. Är så glad att det är över HELT nu och att jag aldrig mer kommer behöva gå tillbaka. Så mycket dåliga minnen därifrån. Blä.

Sen åkte jag och hämtade ut en bok som kommit på posten, åkte hem, åt müsli, sov, vaknade, lagade middag och nu sitter jag här. Har ont i magen och ska plugga. Fryser och vill sova mer. Hatar att det är så jävla kallt. Vill ha vår nu. Och det låter som jag haft en dålig dag, men det har jag inte. Är rätt glad nu även fast jag mest gnäller.

Puss alla fina.

Kommentarer
Postat av: beabea

<3

2011-02-15 @ 21:17:24
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: josefin

<3<3<3<3

2011-02-15 @ 21:34:39
URL: http://http:/vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0