slut på resa

Näst sista dagen! Låg och tramsade i sängen till typ klockan tre. Sen gick vi till "Europas bästa korkiosk" enligt nån engelsk tidning. Elias var helt till sig. Jag gillar inte korv men vad gör man inte för sin man? Den här dagen var också första dagen då det kom snö. Fint, fast kan inte riktigt säga att jag hade saknat den. På kvällen testade Elias glímabrottning. Jag var fotograf. Han var jätteduktig, jag var stolt tjej.




Den 7e januari flög vi hem till Sverige igen. Eller till Köpenhemn, tog tåget till Malmö sen och så stannade jag hos Elias till den 9e. Under de dagarna hann vi gå på bio och träffa Josse som fyllt 22 medan vi var bortresta. Hon fick fina Islandspresenter och vi åt pizza och hade det bra.

<3<333<3<3


Kommentarer
Postat av: jossekatt

hihihihihi jag och säääälis ju. bästa. jag har precis ätit tonfiskpizza igen, fast inte från simpan utan hemmagjord. saknar dig.

pusspusspusspusss

2011-01-10 @ 23:50:17
URL: http://vinfylla.blogspot.com
Postat av: Anonym

"Jag gillar inte korv men vad gör man inte för sin man?" <3<3

2011-01-11 @ 02:08:06
Postat av: Anonym

http://en.wikipedia.org/wiki/B%C3%A6jarins_Beztu_Pylsur

2011-01-11 @ 16:40:21
Postat av: belle

så himla fin resan verkade så fina bilder & du är så gullig att jag dör. saknar dig. kom tillbaka. puss

2011-01-11 @ 21:55:09
Postat av: Cornelia

Svar från Charles-Ingvar Jönsson: Tack :D Åh jag visste inte om jag skulle köpa den eller inte, men så var den på rea så jag bara okej då ^^

2011-01-12 @ 19:54:33
URL: http://oklipptversion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0