KURRE

Ännu en vecka är slut. Har gjort mycket fint de här dagarna faktiskt. Måndag - fredag har jag suttit i skolan (jag gillar skolan) med min basgrupp och skrattat och skrivit på vårt fördjupningsarbete som jag tror kommer bli awesome. Imorgon ska vi ha handledning och sen fortsätter kommande vecka med att skriva lite till. Sedan är det bara examinationen kvar och sen är jag LEDIG! Så himla njas!!! Kanske ska vikariera lite i sommar men inget mer, annars är jag helt fri. Ska satsa på att bara ta det lugnt och ta hand om mig själv på alla sätt och vis den här sommaren. Hitta mitt inre lugn, bli en harmonisk människa och sånt där.

Men tillbaks till den här veckan! I måndags träffade jag Elin och vi lunchade på Subway, i tisdags drack jag kaffe med Bea på en uteservering, i onsdags var jag på bio med Sara och såg Dark Shadows, i torsdags träffade jag Linda som jag inte sett på hundra år, i fredags kom Elias lillasyster Cornelia och hälsade på och igår träffade jag först Elin på dagen (och vi planerade sommaren och bestämde att vi ska åka till hennes stuga vecka 24 och bara slappa och promenera och sola och spela spel och sånt mys) och sen gick jag, Elias och Corneila och såg Hunger Games på bio och åt middag på Spice.

Idag har jag bara varit med Cornelia medan Elias jobbat. Vi har tittat på film och ätit pasta, och sedan följde jag henne till centralen och vinkade av när hon åkte hem. Sedan åkte jag själv hem i supervärmen som helt plötsligt bara har kommit, och nu ska jag snart dö i sängen..

OCH JUST DET! I torsdags köpte jag också världens finaste bordslampa som jag bara mååååste visa för er innan jag dör i sängen:

Alltså hur söt är inte kurre???

Hihihihihi ja jag tycker han är supersöt i alla fall. Hejdå!!!

Kommentarer
Postat av: elin

åh vad mycket du hunnit med i veckan :D gillar dina mål i sommar <3 ska ha samma med! var filmen bra förresten? längtar till vår lilla semester i halmstad, kommer bli sååå kul!! kurre är jättegullig, vill med ha en sån lampa!

2012-05-20 @ 19:21:15
URL: http://egoelin.devote.se
Postat av: belle

ÅÅÅÅÅÅH dör vilken fin lampa!!!! & JA jag kommer nog till way out west också. & sitter utanför. ska du dit? med biljett eller ba hänga utanför? med mig? & anna? ja? ja. bra

2012-05-21 @ 21:02:10
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: Emilia

gud vilken söt lampa!!

2012-05-22 @ 13:26:13
URL: http://emiliars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0