Spännande läsning

Har precis (okej, typ två timmar sen) kommit in från iskylan och sitter nu och snorar här i min pyjamas. Är asmassajätteförkyld och att gå runt ute i typ 10- hela dagen utan mössa eller vantar var kanske inte det smartaste jag gjort i mitt liv.

Menmen... har haft en trevlig dag ändå! Först träffade jag Linda och följde med henne till hennes skola där jag höll henne sällskap när hon skulle göra färdigt något inlämningsarbete. Hon skulle typ programera ett hänga-gubben spel och jag tittade på och fattade nada. Bara massa bokstäver och siffror och krumelurer och så himla avancerat verkligen. Puh, blev helt matt i huvudet bara av att kolla på henne.
Sedan gick vi och handlade lite till imorgon, och sedan gick vi och fikade. Jättemysigt! Tiden går alltid så himla fort med den tösen. Jag vet inte hur vi lyckas men vi kan prata bort flera timmar, och det känns jämt som att vi bara pratat i någon halvtimme. MAGISKT!

Vid klockan fem sa jag hejdå till henne och träffade Tilda. Hon och jag har inte setts på evigheter, flera månader måste det vara. Och hjälp så jag har saknat henne, helt hysteriskt. Fattar inte varför vi bara låtit tiden gå!
Men idag sågs vi i alla fall och gick på bio. The Imaginarium of Dr. Parnassus såg vi. Helt okej bra tycker jag. Fina skådespelare och allt. Fast den spårade ur lite väääl mycket ibland, så 3/5 får den av mig.
Sedan skiljdes jag och Tilda åt på Kungsportsplatsen, och jag tog bussen (och gled på isen) hela vägen hem. 

Nej, nu ska jag nog avrundade denna dagen med en chokladansiktsmask tror jag bestämt. Mmmm dom luktar så jättegott, nästan så jag vill slicka i mig allt gojs istället för att kladda det på mig. Men jag ska stå emot och istället få ett himla fint ansikte (eller något åt det hållet).

Pussgodnatt.


Denna väg gled jag fram på I MÖRKRET. Huh


MIN TILDA <3


En film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0