kfjdjhl-öjkgjhjdf

Har lilla katten här, hon är så mysig. Eller okej, hon är världens minst mysiga katt faktiskt. Hon hatar allt vad gos och kel heter.. men ändå! Nu sitter hon iaf på mitt skrivbord (med ryggen vänd mot mig i för sig..) och det är väl ungefär det man kan räkna med när det kommer till mys från hennes sida. Hoho.

JAJA! Ska till jobbet snart. Låg och halvsov i min säng när Gunnel ringde och undrade om jag kunde komma in idag, fram till halv fem. Och det kan jag ju så jaaaaa.. om en kvart springer jag till bussen. Sen ikväll blir det träning igen, step up, styrka och core. Gött.

Allt känns rätt neutralt nu. På ett sätt helt okej, men det är ändå något som saknas. Något rätt viktigt. Och jag vet vad det är, jag vet precis vad det är. Måste fixa det för att kunna orka med vardagen. Annars blir nog allt rätt jobbigt snart igen.

Idag är jag väldigt ful också. Ful, stor och rätt äcklig.
Puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0