orkar itteeee

GODMORGON! Här sitter jag och halvsover, lyssnar lite på Placebo och tittar ut på de mörka molnen. Håller tummarna att det inte hinner börja regna innan jag kommer till jobbet. Ska gå om 10 minuter, och som vanligt är jag klar typ 20 minuter förtidigt. Suck asså, men hellre det än tvärtom. Hatar att vara försenad. Jajajaja...

Ikväll blir det kanske Timo på Liseberg med Cornelia, kanske. Och imon ska jag äntligenäntligenäntligen träffa Tilda igen!!! <3 Världens bästa tjej, verkligen.


Och just det, igår fick jag reda på en fruktansvärt chockernade sak! Det är så chockerande så jag inte ens kan dela med mig om det här, och DÅ är det chockerande mina vänner (jag är inte gravid nej hehehh...). Ändå var det inte helt oväntat på något sätt.. Men säger bara till den berörde: Det kommer ordna sig! Jag älskar dig och var inte så dum i huvudet i framtiden, okej?

PUSS, ska springa nu! HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh, Placebo på morgonen låter inte så illa... och inte Timo på Liseberg heller~! :D



Och hoppas att den chockberörda människan löser vad det än är som gått fel. :)



sv:

Även fast det i sig egentligen inte är en god sak, så känns det samtidigt så skönt att jag inte är ensam om att sitta i min sits, att vissa människor faktiskt vet vilket perspektiv det ens är.

Tack för din fina, varma styrkekommentar~~<3



kramar

2010-06-08 @ 21:27:57
URL: http://pigment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0