Den 12:e mars 2010, fredag, 22:42

HEJ! HALLÅ! HEJHEJHEJ.

Idag har varit rätt bra faktiskt! Jag var glad imorse, posade fint i badrumssgegeln (se bild)


Hade fina stövlar och lekte med världens bästa unge på dagis. Helt seriöst, jag har funderat på att ta med honom hem, helt galet underbar. Blir fan glad så fort han kommer in i rummet. (Ej peddo)


Sen lånade jag ut min mobil till några av de lite äldre barnen och det var poppis vill jag lova hehe.
Ringde också vårdcentralen och klagade på att min läkare inte skickat några recept till mig. Fick reda på att hon gått hem för dagen och att jag alltså inte kommer kunna hämta ut nån medicin förens tidigast måndag.. Men aa, hoppas det går bra ändå fram tills dess. Det gör det nog :)))))


Och seeeen efter jobbet träffade jag min bäjbi Bea. <3<3<3<3 Vi unnade oss massa naturgodis och cola för att vi båda har mens nu, sjukt synd om oss är det. Ajaj, och illamående och sånt. Inte lätt inte. Vi pratade om livet och allt och inget och kärlek och skumma vanor vi båda har för oss. Men nu har vi bestämt oss: På måndag börjar vi om!! Peppen Bea, det ska bli braaaa!

Idag har jag också sprungit på en hel del människor som det var cirka hundra år sen som jag såg sist! Väldigt trevligt. Först var det Emma när jag kom av bussen vid Nordstan. Så himla söt tjej verkligen! Sen Cornelia, som jag också ska träffa ordentligt imon. Har saknat henne så. Vi ska peppa Kent som är om en vecka! Längtar. Och sist men inte minst blev jag överfallen av Adam inne på centralen, blev skiträdd först men sen blev jag glad. Var hundra år (på riktigt) sen vi sågs, hatar att jag är så dålig på att träffa människor som jag vill träffa!

Imon vill jag också ska bli bra, hoppas det, tror det! Bara jag inte har den här huvudvärken som jag har nu, och bara jag inte är sådär konstigt yr som jag varit idag. Obehagligt.

Nu ska jag inte göra nånting, och det känns helt okej. Puss :*

Kommentarer
Postat av: beabea

Du är bäst. Filmkväll snart med morötter och massssa dipp då!!!<3

2010-03-12 @ 22:50:15
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0