matte och mandlar

Försöker verkligen plugga till högskoleprovet nu. Är ju mindre än en månad kvar tills jag ska göra det. Så är inne på högskoleprovguiden.se och gör massa uppgifter. Mest matte. Jag är så fruktansvärt dålig på matte, det är faktiskt inte klokt. Och jag vill verkligen försöka men... det är så tråkigt också ju! Så mycket siffror och... svåra grejor och man måste tänka så mycket hela tiden och jag tänker bara på annat. Och jag glömmer av också. Och så fattar jag kanske lite tror jag, men sen så försöker jag med nästa uppgift och då fattar jag ingentig längre. Frustrerande!! Vill hellre lägga mig i sängen och bara blunda och lyssna på fin musik och bara vara. Men förbjuder mig att göra det! Inte nu, inte än. Plugga lite till Michaela!!
Uhu, matte-delarna kommer sänka mitt resultat så hårt känner jag på mig.. Svenskan och engelskan är inga problem, ord-delen kan nog också gå okej. Men matten, dööööööööööö försvinn orkar icke med mer.

Annars då? Jag har nog mest gnällt under mitt täcke idag med faktiskt. Men har ingen feber längre i alla fall, skönt!! Och nu skiner solen utanför fönstret så det blir bastuvarmt i mitt rum. Men det gör inget, jag gillar det, vårvårvår ju. <3 Kom på att jag måste köpa vårjacka nån gång i veckan också. Vill ha någon cool, snygg, fräck jacka så jag också kan känna mig lite cool och snygg och fräck! Får se vad jag hittarrrr.


Nej, nu börjar jag få damp. Är hungrig med, har visst glömt att äta idag, smartsmartsmart. Och Bea pratade om rostade mandlar på msn nyss, mmmmmmums! Blir helt sugen. OCH PLUGGA VAR DET MED JA. Schluta skriva strunt nu tack. Mm, tack och hej pusss. <3

Kommentarer
Postat av: beabea

plugga är så tråååkigt. men lycka till pussssss

2010-03-21 @ 17:11:47
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0