cornelia<3


Träffade fina Cornelia idag. Vi fikade på Franks och pratade om livet och lite så. Hon fick sin 18års- present av mig också, bättre sent än aldrig heheheheh.. Sen gick vi på bio och såg Shutter Island. Den var väldigt bra tycker jag. Lite läskig ibland kanske, men vi klarade oss. Vi klarar oss alltid..




---

Dagens roligaste: När xxx ringde och sjöng Dancing Queen till mitt mobilsvar. Så sjukt konstig människa verkligen eheheh. Vet egentligen inte om det är roligt eller mer läskigt, men bestämmer mig för att det är roligt nu.
Dagens jobbigaste: MINA SKOSKAV :( Blodigt och varigt som fan är det, ni skulle bara se. Eller neh, kanske inte. Vidrigt.... uh.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hahahahaha man ringer inte och sjunger så xD haha<3

Tack för en fin söndag min vän!

Jag blev galet glad för presenten, den var nästan lite för fin. Vi klarar oss alltid<3

Jag älskar dig!

2010-05-17 @ 10:40:26
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0