18:07

Idag var det skitmycket drama på jobbet. En unge vid mitt bord på lunchen fick helt plötsligt värsta krampanfallet. Jag blev skiträdd och ropade på dom andra. Han blev typ helt blå och vi fick ringa ambulansen. Sen fick han medicin. Och när hans pappa kom fick vi reda på att att det antagligen var feberkramper och att han hade haft det förr. Bra att föräldrarna informerar om det verkligen.. Jag var helt skakig. Trodde typ han skulle dö. Han är så himla liten och var helt borta. Och efteråt bara skrek och grät han. :((( Hemskt!




NU: Träna. Opepp. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: jessica

usch, hjälp!

2010-11-22 @ 19:18:12
URL: http://kessen.blogg.se/
Postat av: Anonym

NEJ MEN GUD. DÖR. LILLKILLEN. var jobbar du? sjukt avis på att du har jobb..



&. ja. hihih. fniss. vi är nog väldigt lika. älskar. kommer du till skåne & kramar mig snart? när?

2010-11-24 @ 12:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0