SARAhjärta


Träffade Sara idag och vi drack te på Fröken Olssons. Supermysigt! Sara är bäst och uuh det känns så trist att nu när vi äntligen börjat ses så ska hon åka iväg. Vill inte det! :((( Efter vi pratat om allvarliga saker och fnissat åt roliga saker så gick vi till Hemköp och handlade cola zero. I kassakön var det en kille som tappade en flaska Pommac på golvet och det lät som en explosion och sen var det bara klibbig dricka och glas överallt inklusive på mitt ben eftersom han stod bakom mig. SUCK. Fast tyckte lite synd om honom för det måste vart aspinsammt haha.

Nu har jag ätit pastasallad och fryser. Gillar inte att jag fryser efter jag ätit???

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det var det bästaste! Men uh vilken hemsk bild på mig.

Haha, tur att det inte var vi som tappade flaskan. Då hade vi stått där med våra röda ansikten. :P

Det vore superkul om du kom på lördag, men gör du inte det så ska vi absolut ses när jag kommer tillbaka.

puss!

2011-08-24 @ 22:42:29
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: josse

Så himla trist att hon åker iväg, jag ville med träffa henne ju. Men vi får leka när hon kommer tillbaka igen. sötaste bilden dessutom. puss.

2011-09-02 @ 19:53:48
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0