LYSRÖR

Idag när jag vaknade mådde jag inge bra så jag struntade i dagens föreläsning. Till min förvåning upptäckte jag också att tuffe Nuffe hade satt på sig mina nya glasögon under natten.
Han passade rätt bra i dom:


Jag med!

Sen gjorde jag mig iordning på riktigt, satte på mig tvillingtröjan och allt.
Och så åkte jag och lunchade med Elin.

Vi shoppade loss ordentligt (ta det lugnt Elin!!) och jag var helt händig och köpte ett lysrör på Clas Ohlsons haha. Så himla bra. Sen åkte jag hem och somnade som ett litet barn. Var jättetrött.

NU snart ska jag på spökvandring+middag med Linda! Ska bli så himla spännande. Har satt på mig jättevarma kläder för vill inte frysa, hatar att frysa. Hoppas jag överlever. Hoppas det är god mat också för börjar bli hungrig nu.

Puss alla barnen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, ja fy fan vad vi shoppade (speciellt jag). BÅDE svinto och fläckborttagningsmedel!

2011-11-01 @ 21:37:05
Postat av: beabea

hahahha tönt vad söt du ÄR. Och Elin är så fin. Och grisen med. snart ses vi, om mindre än en timme, längtar

2011-11-02 @ 13:16:31
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Laura

Fina Elin! Och fina du, förstås. Och fina Nuffe och fina glasögonen. Bilderna på dig i dem är nog bland det bästa jag sett idag. Men man ska akta sig för att använda glasögon med fel styrka! Tycker glasögonormen. Puss!

2011-11-02 @ 13:43:32
URL: http://vanilj.ratata.fi/
Postat av: elin

vilken söt tröja du har på dig! krage å allt som är så fint! :D puss

2011-11-02 @ 14:44:29
URL: http://egoelin.devote.se
Postat av: jossekatt

Hahahahahahaha glasögonen äger <3 du borde alltid ha dom. ska ha på mig mina sen lite. världens bästa. tuffe nuffe var sjukt snygg i dom också. åh hade med tvillingtröjan igår. världens bästa. hahahaha duktig som äntligen köpte ett lysrör. puss världens bästa bästis <3

2011-11-02 @ 21:23:24
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0