THE LONGER THE WAITING THE SWEETER THE KISS

Den här helgen är en riktig myshelg alltså. Igår hade jag och Elias myskväll och bara MYSTE. Han har jobbat hela veckan, till typ halv tolv på kvällen och inte varit hemma fören vid halv ett då jag i princip varit halvt sovande. Och sen har jag gått upp på morgonen för att åka till skolan så vi har typ inte setts nånting. Och jag har fått äta midag själv. HATAR att göra det. Har bara ätit makaroner med köttbullar och ketchup alla dagar. Så igår lyxade vi till det och bara MYSTE och det äger med myskväll, gillar det så himla mycket.

Idag tog Cornelia med mig på en överraskningsgrej. Tidigare i veckan undrade hon om jag kunde ses idag och jag sa ja och tänkte att vi bara skulle ses som vanligt men nej det var inte helt vanligt när vi möttes idag, och hon ba OJ har jag glömt säga vad vi ska göra hehehe jaja då får du se! Så åkte vi till Bengans och där var fina Anna Ternheim och spelade lite och signerade sin nya skiva och jag ÄLSKAR Anna hon är så himla snygg och har världens finaste röst och jag är nog lite hemligt kär i henne alltså. SÅ himla fin. Så det ägde. Sen gick jag och Cornelia och fikade och sen bestämde vi att vi OCKSÅ ska ha en myskväll så om några timmar kommer hon hit och vi ska äta chips och popcorn och dricka pepsi max och titta på film. Ihihihih. Älskiälsk.



Kommentarer
Postat av: jossekatt

hahahahaha lille gulliga barnen! så fint att ni hade myskväll precis som du bestämde och åh anna <3 så fint. Nu håller jag på att packa och väskan sprängs snart för jag har så mycket kläder i den och vet inte vad jag ska ha med mig och är helt orolig för ikväll ställer man om klockan till vintertid, HATAR när man ska göra sånt. fattar aldrig om datorn ställer om sig automatiskt eller inte. så himla jobbigt. är rädd att jag ska tappa bort min biljett också. damp verkligen. men vi ses om 1.5 dygn typ och då kommer livet att ÄGA. mitt nya tvättmedel luktar btw så himla gott. bara så du vet. ska köpa ett par nya strumpbyxor till dig med, för jag har dina på mig nu och det är världens största hål i båda fötterna som bara skär in mellan mina tår. åh är så dampig verkligen. hahahaha bara går loss i kommentaren. undra hur långt man får skriva. nu känner jag mig inte sjuk längre (läs bloggen så fattar du), nu är jag bara så jävla peppad och längtar och dör för att tiden går så långsamt. men ska duscha snart och packa klart och sen sova och sen jobba och sen åka tåg och sen komma fram och sen träffa jonatan och hans släkt+familj (ASLÄSKIGT) och sen sova och sen gå upp och sen ta bussen till stan och sen träffa diiiiiiiig. <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-10-29 @ 20:40:29
URL: http://vinfylla.blogspot.com/
Postat av: belle

ååååå fint ellis var också där träffade du henne????

2011-10-30 @ 11:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0