24 sept

Fick helg i torsdags typ. Så den här helgen känns superlång. Men jag klagar inte. Fast har mest pluggat ändå. Bortsett från några ljusglimtar. I fredags till exempel åt jag paj med Linda och senare på kvällen drack jag äppelvin med Elias innan vi gick till Pusetervik där några från hans klass var. Hade en fin kväll och jag dansade lite till Håkan och åt pommes innan det fick vara nog. Idag skulle vi egentligen åkt till bokmässan. Men vi tittade på Pokémon och somnade om istället. Så det blev ingen bokmässa men jag  träffade Bea i alla fall. Lätt värt. Fikade och shoppade halsduk och strumpbyxor. Skrattade och störde oss på saker, hade det bäst som alltid. Nu är jag mest trött och tittar på tråkig tv. Äter riskakor och dricker pepsi max. Har det väldigt bra. Planerar livet lite. Puss alla.

Kommentarer
Postat av: beabea

Du är B Ä S T. Nu jävlar ska jag baka paj här hemma. Kom hit snart. nästa vecka kanske. Så kan vi mysa!! Puss

2011-09-25 @ 14:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0