VECKA 14

Okej här kommer lite snabbt vad jag sysselsatt mig med de senaste dagarna. Orkar inte skriva en massa blablabla, men jag känner på mig att ingen börjar gråta om den inte får reda på vilken tid jag borstade tänderna eller så, så en snabbgenomgång blir perfa:

- I tisdags var jag på Universeum med klassen och det ägde. Älskar Universeum. Träffade en fågen som hette Gluffse och såg en haj som kissade.

- I onsdags lunchade jag med Sara och Elin. Åt den godaste pastan någonsin men fick ont i magen sen buuh. Sen åkte Sara och köpte påskgodis och jag och Elin satte oss ute i solen, åt glass och planerade sommaren (LL).

- I torsdags var jag på min praktik och pratade med barnen om hur de tänker kring matte och att räkna och massa sånt. Det var jättekul och jag vet att jag säger det jämt men barn är fan b ä s t.

- I fredags åkte jag hem till Björlanda. Men först lämnade jag ett litet (ganska stort) påskägg och en fin påskkycklingteckning som jag målat till Elias i köket som han skulle hitta sen när han kom hem hihihi. SEN tog jag bussen hem till familjen. Och just det, jag ringde lilla Belle också och sa grattisgrattisgrattis och jag älskar dig, för hon fyllde 22 år.

- I lördags åt jag mest bara enorma mängder mat och godis hela dagen, hade en gul skjorta på mig och hängde med mina syskon. Jag gjorde en asgod avocadosallad som vi åt på påskbordet också.

- Igår åkte jag tillbaka till Backa igen, åt falafeltallrik i sängen, kramades med Elias och på kvällen åkte vi hem till Julia och Olof och spelade zombiespel, åt ännu mer chips och godis, drack gin och juice och klappade katter. Och JAG VANN PÅ ZOMBIESPELET SOM TOG 4,5 TIMMAR ATT SPELA. Jag var BÄST OKEJ?!

- Idag ska jag leka med Cornelia (längtar!!) och sedan börja med min hemtenta.

SÅ nu vet ni allt!!!!! PÖSS

(lite bilder från påskafton bara)



Kommentarer
Postat av: elin

rolig vecka du haft! :D vill se teckningen du målade, du målar jättefint tror jag :D har med tentavecka nu och massa stress och ångest. hoppas det går bra för dig :D längtar tills du jag och jelena ses! <3

2012-04-10 @ 15:10:58
URL: http://egoelin.devote.se
Postat av: josefin

HAHAHAHAHAHAHA GLUFFSE ÄR BÄST <3 vi blev helt kära i honom. hajarna är så läskiga! på min födelsedag så tvingade jonatan mig att se på hajmatning, jag dog. Vill med leka med dig och elin i solen jämt :( saknar er helahelahela tiden. puss

2012-04-20 @ 11:19:27
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0