EN DAG MED MIN VÄN BEA

Igår efter jobbet träffade jag Bea i stan. Vi skulle kolla in Kulturkalaset men det var inge kul så vi åkte hem till mig istället. Efter vi handlat på Netto bestämde vi oss för att spela lite pingis och biljard i uppehållsrummet här i huset. Det gick rätt bra. Bortsett från att jag och Bea är de sämsta förlorarna i hela världen och vi spelade tills vi var helt svettiga och skrek på varandra. Jag kan dock erkänna att Bea var bättre än mig och vann MEN det är bara för hon spelat pingis i typ hela sitt liv och ba kunde massa såna där special- tricks som hon skulle lära mig och när det inte gick sa jag att JAG VILL ITE VARA MED MER och sen gick vi upp till mig och åt brieost med kex och massa mandlar och drack vin och pepsi max istället. Så jävla gott. SEN. Skulle vi spela kort. Dum idé..... Vi spelade ashetsigt och kastade iväg alla korten men här vann faktiskt jag mest (faktisk Bea!!!) och Bea blev skitarg på riktigt och ville gå hem och vi satt tysta ett tag och sen så gick vi på promenad istället. Hahah. Sen trampade Bea i hundbajs och tog bussen hem. Och jag gick hem till mig och åt godis och tittade på Batman. Måste börja gilla dom för alla gillar ju dom och jag ska tydligen följa med Elias och se den som går på bio nu. Hela världen älskar ju den så den borde väl vara bra då. Måste erkänna att den första faktiskt var bättre än vad jag trodde såååå.
 
Nyss var jag och tränade lite i gymmet och har precis duschat. Så skönt är det. Måste få ordning på mig själv och min kropp nu, har blivit helt oigenkänlig över sommaren känns det som!!? Från och med nu är det träning 2-3 gånger i veckan och nyttig mat som gäller och bara onyttigheter en dag i veckan och mer grönsaker och mindre pasta. Ska bli så hälsosam såååå. PUSS!

Kommentarer
Postat av: beabea

hahahha vill bara slå dig ibland alltså gullebabe

2012-08-16 @ 00:04:34
URL: http://beawestler.blo.gg/
Postat av: elin

hahah så himla dålig förlorare :* tycker du är himla fin som du är men om du vill träna ENDAST för hälsan så är det ok antar jag.......... ingen hets bara........ pusssss finaste.

2012-08-18 @ 23:35:57
URL: http://egoelin.devote.se
Postat av: belle

puss! älskar att läsa om DINA upptåg! saknar dig & göteborg litegranna men snart kommer jag & hälsar på - promise!

2012-08-19 @ 11:44:07
Postat av: josefin

Hahahahhaha men ååh du är ju sämsta förloraren och så BARA FUSKAR DU HELA TIDEN. förstår beas ilska. Men du är ändå finast och vill med spela pingis i ert uppehållsrum.

2012-09-13 @ 22:52:17
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0