SUNNY

Lite bilder från igår när jag hängde med Bea. Vi spelade kort och drack saft/kaffe hemma hos henne innan vi gick och satte oss uppe på Ramberget och hade det gott i solen. Det var bäst såklart som alltid. Idag skulle jag egentligen träffat mitt lilla UM- gäng men jag höll på att dö efter jobbet. Har sovit dåligt inatt så var jättetrött. Och ska upp fyra imorgon så ville mest bara hem och vila. Dessutom hade jag en galen huvudvärk som jag misstänker beror på att vi vart ute med barnen exakt HELA dagen idag i hundra graders värme, jag har druckit dåligt och inte heller ätit så bra då maten idag inte riktigt föll mig i smaken. Så det blev ingen UM- hängande utan jag har istället ätit gulaschsoppa framför It's always sunny in Philadelphia och ska nog sova nu. Somnar nästan sittandes. Puss&kram!
 

Kommentarer
Postat av: Terris

"jag har druckit dåligt och inte heller ätit så bra "

????????!!!!!!!!!!!! Idiot?????? EAT!

2012-07-27 @ 20:28:25
Postat av: belle

saknar dig skitmycket idag. behöver michaelaprat & sånt. du vet.

2012-07-29 @ 11:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0