SUMMERTIME SADNESS

Att vara hemma var fint. I fredags åt jag massa tacos och satt mest bara och pratade med min pappa och min syster. Lördagen började med en mysig frukost, sedan åkte jag, mamma och Therese och handlade. Jag och mamma pratade massa förskolegrejs och det ägde. När vi sen kom hem åt vi våfflor till lunch och på kvällen hade jag och mina syskon filmkväll. Vi tittade på Sanningen om Rödluvan, den var a s k u l. Jag har gosat himla mycket med katten också, hon är så himla sötiplötisöööötttt.

Idag åkte jag ganska tidigt från Björlanda för att träffa Cornelia. Vi åt lunch och satt sen och pratade i solen. Senare träffade jag också Linda. Vi tog årets första utomhusfika och drack svartvinbärssaft och så. Har känt mig så lugn och glad den här helgen. Solen är fan b ä s t. Och folk och så.

Kommentarer
Postat av: belle

SNART ÄR DET MAJ & DÅ KANSKE DET KOMMER EN LITEN BELLE SOM ETT PAKET PÅ POSTEN

2012-03-26 @ 15:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0