GILLAR ATT DET ÄR VARMT, FATTAR EJ VAD SOM HÄNT??

Har aldrig varit ett speciellt stort fan av värme. Man mest bara svettas och måste ha lite kläder = ångest. Men i år så vet jag inte vad som hänt men jag GILLAR ATT SITTA UTE OCH STEKA?? Så himla knäppt. Jag har haft helt underbara dagar i solen, varvat med plugg i skolan såklart. Men ändå! Igår satt jag i Kungsparken och åt glass och drack cola med lilla Sara. Det var så himla, himla härlig och fint. Idag har jag och Elias varit på teater, och jag har ätit glass igen, och caesarsallad på café Tintin. Och Therese kom och hälsade på mig när jag satt utanför Pedagogen idag, och hade godis med sig till mig. BÄST! Plugget gick genast lite bättre då japp. :))) Och just det, i måndags avfärgade jag  ju håret! Så nu har jag någon jätteful slags färg, men jag ska låta sommarsolen och silverschampo få fixa det, saaakta men säkert. Mitt mål är att i slutet av sommaren ha en fin blond färg hoho.



Kommentarer
Postat av: terris

Nej, vad fet tröja Elias har! Jag vill med ha en sån :(

2012-05-24 @ 17:58:24
Postat av: belle

mysigt fint bra men vill se en bild på håret!!!!! lägg upp bildddddddd!

2012-05-24 @ 19:20:54
Postat av: Sara

åh jag blev så himla glad över din kommentar. du är bäst i hela världen! älskar att ha dig som min vän. ♥

det var himla mys i parken, och det kommer det bli när vi ska käka sushi med. fast vädret ska inte vara så himla bra dock på lördag, om man ska tro på väderprognoserna. men det blir kanon ändå! hihi. ♥

2012-05-24 @ 22:11:57
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: elin

mysigt och solen är bäst, man blir så glad när den kikar fram! <3

2012-05-26 @ 00:50:25
URL: http://egoelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0