RUTIN

Insåg precis att det var rätt längesen jag skrev nåt här. Men har mest haft fullt upp med skolan som börjat igen och så. Rätt skönt faktiskt, ska försöka få rutin på mitt liv igen. Jag behöver det. Sova rätt, äta rätt, träna rätt, plugga rätt, klä på mig varje dag, städa osv. Kanske låter trist men jag mår skitdåligt om jag slarvar. Älskar rutiner.
 
Har i alla fall haft lite kul för mig de senaste veckorna:

Ätit lunch med Sara!
Haft besök av bästa Josse <3
Varit på skräckfilmskväll.....
Och myst runt i Fredagsmyströjan från OLW som man fick om man köpte fem påsar chips heheh.
 
Nu ska jag diska! PUSS

Kommentarer
Postat av: belle

du är så fin i det ljusa håret. åh.

2012-09-10 @ 11:20:56
Postat av: elin

gillar med rutiner! vill med ha en olw-tröjaaaa...

2012-09-10 @ 20:09:50
URL: http://egoelin.devote.se
Postat av: josefin

AHAHAHA men orkar ej bilden. du är så snygg och bäst <4

2012-09-13 @ 22:46:01
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0