HOLA

Vill börja blogga igen! Eller vill det ikväll i alla fall, får se hur det känns imorgon och i övermorgon och i över övermorgon osv. Men nu så! Kanske är det för att jag har världens tråkigaste kväll? Jag jobbade min sista dag för sommaren igår och då tänkte jag att imorgon (idag) ska jag bara ta det så jääääävla lugnt och sova massor och inte göra nånting! Starta ledigheten med att verkligen vara LEDIG, ja ni fattar. SKÖNT tänkte jag. Så idag sov jag till elva och det var asgött men sen blev jag rastlös. Jag tänkte att jag skulle göra massa vettiga saker, som att plockade undan disk, vika tvätt, vattna blommor, panta burkar, handla mat, rensa papper. Så gjorde det. Sen kom kvällen och jag hade/har inga planer. Har tittat på Dexter och ätit popcorn. Skriksjungit med i Håkan-låtar. Är ensam också för Elias jobbar kväll idag. Så jävla segt. Får lite ångest och tänker att alla fyra veckor fram till skolan börjar kommer se ut såhär. Men det kommer dom ju såklart inte. Men tänker så ändå... Jaja. Nu slutar Elias jobbet så om en timme är han nog hemma! Och det var kul att blogga igen. Har såklart hänt massor sen sist jag skrev (inget superviktigt och jättespännande dock) men det är för segt att gå igenom.
 
Skriver kanske mer i veckan, föroppningsvis, om jag fortfarande känner för det. PUSS

Kommentarer
Postat av: Fonnypöl

Ååååh. Äger att du bloggar igen!!! Har med försökt att börja. Du är så duktig ju! När slutar din semester? Vi ses megasnart <3333

Svar: hihihi ja det blev helt plötsligt lite kul igen! vill att du också ska blogga meeeer. skolan börjar den 2 sep tror jag. och då bor du häääär <3
michaela

2013-08-11 @ 22:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0