SAFETY DANCE

Haft en bra vecka. Ätit pizza hemma hos Bea och hängt mycket med Sara. Igårkväll satt vi utanför Way Out West och lyssnade på Håkan och The Knife och sedan gick vi till Heriksberg och blev för fulla och dansade till 80-tals musik. Idag har jag träffat min syster och ätit sushi på rullband. Och nyss bokade jag och Cornelia tågbiljetter till Stockholm i slutet av månaden. Ska bli så fiiiiint. Och jag har gjort bananglass i min glassmaskin. Så gooooott. Har försökt hinna träna också, och insett att jag har mycket mindre pengar kvar än vad jag trott att leva på denna månaden. Jobbigt, men det får gå. Från och med nu är det INGET SLÖSERI som gäller. Elias är i Malmö den här helgen så nu ska jag nog krypa upp i soffan och titta på Dexter.
 

Kommentarer
Postat av: bea

<3
ses snart?

2013-08-15 @ 15:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0