BLUE SPACE

Fan vad kallt det är nu. Orkar inte. Fryser så MYCKET. I måndags gick brandlarmet i skolan och vi fick stå ute i typ 40 min, dog. Sedan var man härligt nerkyld (nedkyld?) hela dagen. :) Aja, bara att gräva fram de tjockaste tjocktröjorna nu då. Och min vinterjacka som är rätt ful men det varmaste jag nånsin haft på mig så jag elskar den ändå!!
 
Snart är ännu en vecka slut. Imorgon efter skolan ska jag träffa min syster och på lördag ska jag fika och promenera med Josse. Förra helgen hade vi skräckfilmskväll, jag, Sara, Elin och Josse. Ingen av oss gillar väl egentligen skräckfilm så mycket, vi ångrar oss i alla fall alltid ca 15 min in i filmen. Men ändå kan vi inte låta bli, äkta hatkärlek på det.
 
I lördags var jag och Sara på Erikshjälpen och köpte massa fint och onödigt. Fick bland annat med mig ett rött porslinsrådjur. Jättesött. Elias sa att det såg ut som den var dränkt i blod och stirrade på en med tomma, döda ögon. Jävla partypooper :( Senare på kvällen gick vi i alla fall på bio och såg Gravity. Skitbra var den! Älskar rymden så himla mycket, så mäktig men LÄSKIG. Och jävlar vilken ångset det var genom i princip hela filmen. Grät en eller två (säkert minst 20) tårar. Himla fin i 3D var den också.
 
Har också varit hemma hos Cornelia som flyttat ihop med sin boyfriend i Kortedala. Vi bakade kladdkaka, kladdkakans dag till ära. Gött vare.
 
Nästa vecka ska jag ha praktik på en träningsskola. Är lite nervös. Har ju bara jobbat på förskolor innan. Men det ska la gå bra. Min handledare lät gullig och trevlig när jag pratade med henne på telefon, som tur var.
 

Kommentarer
Postat av: josefin

HAHA alltså våra jäkla skräckfilmskvällar. orkar inte. Vi måste se insidious 2 när den kommit ut!!! och känn ingen sorg!!!! hihihi. blir mysigast på lördag.
JAG HADE MED ÅNGEST GENOM EXAKT HELA GRAVITY! så himla jobbig film. men fin 3d. Nu ser vi på the big bang theory och jag har diskat så mycket. Dumt av elias att säga så om ditt rådjur! det var säkert himla fint. hihi. PUSS VI SES PÅ LÖRDAG <3

2013-11-14 @ 22:46:49
URL: http://vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0