LUCKY ONES

Praktiken är över, sorgligt men lite skönt. Mest för att jag får sova ut lite mer hehe. Men kommer sakna barnen, så himla fina. Nu har jag mest bara tråkigt. Väntar på att det ska bli kväll så jag kan åka hem till Josse och fira att hon kommit in på sin drömutbildning. Och att det är helg typ. Lyssnar på Lana Del Rey och ska måla naglarna. Har ont i magen. Blabliblibla. Vill julpynta med. Men får hålla mig tills imorgon. Då jävlar. Åker allt glitter fram och då ska det drickas julmust tills jag kräks (skoja). Men är så peppad! Gillar inte ens julen så mycket. Men allt MYS. Herregud, vem kan inte gilla det? Glitter och stjärnor och glögg och nötter. Ska glida runt i en mysbubbla hela december har jag besämt. Julafton är inte så himla ballt, Men allt innan. Ja ni fattar nog.  Tjuvstartade faktiskt med några lagom juliga stjärnor i fönstret för typ två vekor sen. Mycket snyggt:
 
Annat jag gjort på sistonde:
 
Ätit wok med syster
Suttit på fik
Varit på Ikea med Elin
Ätit på restaurang med Elias
Hängt med Josse
Praktiserat
Haft tråkigt (nu)

Kommentarer
Postat av: josefin

SÅ KUL KVÄLL IGÅR. HAHAHAHA ALLTSÅ VILL MED BARA GÅ LOSS MED ALLT JÄKLA GLITTER IDAG. SKA JULPYNTA SKITEN UR DEN HÄR LÄGENHETEN. HIHIIHI DECEMBER KOMMER ÄGA OCH ÄGER LITE ATT DIN PRAKTIK ÄR SLUT SÅ VI KAN SES I VECKORNA. PUSS

2013-12-01 @ 13:53:03
URL: http://vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0