HER GALAXY CAME RAINING DOWN

Nu är det oktober och detta har inletts med bröllop och tatuering! Inte mitt bröllop dock, utan Elias kusins. Men min tatuering i alla fall, och jag är supernöjd. Fick äntligen göra min saturnus som jag velat så länge! Jättemycket fina färger och mmm, men den tog fan fyra timmar att göra! Min arm är helt öm nu, stackars lilla arm. Får säkert en infektion bara för att tatueraren pratade om det. Fick avbryta efter typ 40 min också, för hade druckit väääääärldens största kaffe innan och höll på att kissa på mig. Satt aslänge och funderade på hur jag skulle säga, typ "ursäkta, sluta, paus måste låna muggen och springa och kissa!!" Tyckte det var så himla pinit. Men tillslut när han skulle byta färg passade jag på att slinka in det, typ "skulle jag bara kunna springa på toa snabbt, drack för mycket kaffe innan" och allt gick braaaaa! Puuuh.
 
Bröllopet i helgen var också kul. Elias dansade på sina kryckor och jag var fancy i min blåa sammetsklänning. Inga bilder på detta dock men några ståtliga bilder på när vi minglar med champange kan ni allt få:
Och så min lille planet!! (se så svullen armen är haha)
Nu måste jag återgå till litteraturseminariet som min basgrupp och jag har över Google docs hehe. Senare idag ska jag på infomöte inför c-uppsatsen som jag ska skriva till våren! Dör tiden går så fort. Snart är jag färdig förskollärare hihi.

Kommentarer
Postat av: emilia

vad cool tatuering!

2013-10-09 @ 22:23:56
Postat av: elin

så fin tatueringen blev! vill se den irl med! :D

2013-10-14 @ 14:26:40
Postat av: belle

FIN & FINT

2013-10-27 @ 20:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0