AVD 230

Kom nyss hem från Mölndals sjukhus där Elias ligger, den lilla stackaren. Igår natt bröt han foten (på fyllan, idiot haha) och han ska opereras på tisdag, så han är inte hemma fören på onsdag. Sjukt trist och synd om honom. Och om mig med som måste vara ensam. Men ska dit imorgon igen, med min mamma och syster, och hålla honom lite sällskap. Har skitmycket plugg egentligen men kärleken går först såklart och allt sånt där. 
 
Innan jag fick denna tragiska nyhet så var jag ute med Josse, Sara, Elin och Jennifer. Vi satt först i Slottskogen och hade det trevligt och sen gick vi till Rio Rio. Fast mådde himla dåligt igår alltså. Mådde illa och hade huvudvärk, så kunde knappt dricka något och blev inge full och alla vet ju att man inte kan ha kul om man inte är full... Skoja. Men svårt att ha kul när det känns som man ska kräkas hela tiden. Fattade ej vad det var men idag mår jag bra i alla fall. Puh.
 
Annat som hänt är att jag vart hemma hos Bea och pussat med hennes tokiga katt och blivit bjuden på toast. Mmmm toast, inte ätit det sen jag var en liten knatte. Väldigt gott! Och jag har äntligen bestämt mig för att sluta äta kött, har blivit jobbigare och jobbigare på sistone och har liksom inte alls kunnat motivera varför jag ska fortsätta äta det. Har också bokat tatueringstid! Är superpeppad. Vad det blir får ni se när den är gjord. Typ en månad kvar tills jag ska göra den dock, så ni får hålla ut hehehe. Har också ääääntligen varit hos vårdcentralen och fått medicin till mitt öga. Tänk att det ska kräva typ tre veckors lidande innan jag ska inse att "nee detta går inte över av sig själv kanske bäst att släpa sig till vårdis och ge läkarna en chans kanske är det värt det??"
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: josefin

haha åh lille elias alltså :( somnade ifrån ditt sms,förlåt! stackars som måste vara ensam hemma så länge. kommer och håller sälle.
Så himla synd att du mådde kasst igår :/ men det var så himla kul ändå. Är så peppad på skräckfilmskväll.
Haha ögat alltså! jädrans vårdis. har sånt HIMLA lock för örat nu, helt random! orkar inte dessa krämpor mer, vad händer alltså?
Puss!

2013-09-08 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0