GRAPES

Vart en lite konstig vecka. Elias har legat på sjukhuset (ligger fortfarande där, kommer hem imorgon) sen förra söndagen. Först i fredags fick han opereras så dagarna innan har han bara legat och väntat. Jag har varit där och hälsat på en del, i övrigt har jag mest pluggat, tränat och försökt underhålla mig alla dessa ensamna kvällar och nätter. I onsdags var jag och Josse hemma hos Sara och hade skräckfilmskväll. Åt sjuka mängder popcorn och godis och skrekskrattade till The Conjuring. Sedan lugnade vi ner oss till Bröderna Lejonhjärta. Så mysigt. :))) I fredags såg vi Timo Räisänen på Liseberg och först satt vi en bit bort men sen var vi tvugna att springa fram och dansa vid scenen. Efteråt skulle vi gå och dricka öl. Gick runt i typ 40 min innan vi slutade på Haket haha. Lugn, bra kväll. Igår var jag hos min mormor och åt massa god mat och intervjuade henne till en skoluppgift. Och idag var jag och Sara på Feministiskt Forum och gick på feministiskt självförsvar och sen på en föreläsning om kroppen och normer. Det var asnajs.
 
Äter vindruvor nu och kollar på Det okända. Leeeskigt. Måste komma på nåt ballt att klä ut mig till också, för ska på maskerad på fredag. Det ska vara både billigt och snyggt, men också roligt och unikt. Så svårt!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahahahaha alltså skräckfilmsbilden <3 åh älskar att bo i samma stad som dig och bara kunna leka jämt!!!!!!! Är så sjukt peppad på maskerad och vi ska hitta en himla bra utklädnad till dig. Nu har jag haft värsta spakvällen och ska snart sova. Hänkar och tränar med rebbi på tisdag! Då måste hon fasen komma. Du är snygg och livet är så najs!!! Pusse

2013-09-15 @ 23:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0