MIXED

Helger alltså, elskar dom. Förra helgen var jag på maskerad hos Jennifer och denna helgen var jag på popklubb och fick massa glitter i hela ansiktet av en fantastisk tjej. Har också hängt med min fantastiska lillasyrra och lagat FANTASTISKT god mat.
Jag och Elin var 60-talsbrudarrrr förra fredagen.
Justin Bieber, Billy Idol och Fritzel var också där.
Mäskerad
Lillisyster och jag nån dag minns ej riktigt
Mm, lite middagar. Wok och den godaste tomatpajen med mozzarella och pesto!!
Igår, fredag. Ny halsduk, sushi, bästisarmband och popklubb med glitter och dans och cider. Finast vänner.
 
Nu ska jag äta kakor, godis, glass, choklad, chips, dipp, mat dö. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: josefin

PUSS BÄSTIS!!!

2013-09-28 @ 20:18:33
Postat av: Anonym

Ååååh vad härligt! Fett avis på er gbg-tjejer som kan hänga hela tiden! ♥

2013-09-28 @ 22:50:48
Postat av: jessica

Oj, det var jag som skrev det där senaste. Lite stalkervarning att lämna en sån trånande kommentar anonymt ;)

2013-09-28 @ 22:52:16
URL: http://kessen.blogg.se
Postat av: beabea

Pajen ser SÅ god ut

2013-09-29 @ 09:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0