LITE MARS

En dag i mars då jag fortfarande hade praktik besökte vi Naturhistoriska.
Här är jag och Bea på utflykt i Botaniska trädgården. :)))
Sol och hemma i Elins nya lägenhet (som hon snart ska lämna och flytta helt nära dit jag ska bo istället!!)
Första helgen efter att jag och Elias gjort slut bodde jag hos Josse och Jonatan i Landala.
Vi hade LANGOSKVÄLL <33
Kaffe med fina Bea.
Vår och parkhäng och roligaste handlingen i mitt liv kanske...
Mat och Earth Hour hos Jennifer.
Har spelat mycket spel med. Roligast var när vi spelade Ryktet går och Elin skulle måla en krycka och målar det där................... Fattade ingenting hahaha.
 

Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAHAHAHAHAHA KRYCKAN <4<4<<4<4<343<3<3<<3 ROLIGASTE EVER. OCH ÅH LANGOSKVÄLLEN. GODASTE MATEN. PUSS SÅ FINA BILDER

2014-04-18 @ 10:37:52
URL: http://vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0