NEW LIPSTICK

Förra helgen var vi hemma hos Sara innan vi gick till Jazzhuset som firade Shoreline 10 år.
Var en najs kväll med bland annat många snygga bröst. :)))
 
I veckan som varit har jag haft praktik. Barngruppen jag är i nu är så fantastisk. Känner verkligen hur kul det är att jobba med barn och hur rätt jag valt. Vi var bland annat på utflykt till palmhuset och målade massa fint. Jag har också sett Jonathan Johansson med Sara och köpt FINASTE trosorna. <3
 
Den här helgen var också fin, ja ni ser ju. Har dom snyggaste, roligaste vännerna.Vi gick till jazzhuset igen som hade Disneytema, så det var disneylåtar och 90-talsmusik hela kvällen. Kändes som mellanstadiedisco. :))) (Och jag hade såklart Arieltrosorna på mig!!)
 
Idag har Bea vart här och spelat pingis med mig i vårt uppehållsrum. Vi är så grymma, och jag tycker ändå det gick helt ok bra trots att vi båda är de sämsta förlorarna man kan tänka sig. Det satt två störiga tjejer i uppehållsrummet när vi spelade också, och pluggade. Vem pluggar ens där? Bor dom ingenstans? Vi skrekskrattade, knastrade med riskakor och studsade med pingisbollen i taket och tillslut gick dom. SKÖÖÖÖÖÖÖNT. Vi ville nämligen vara ensamna för att vi skulle kunna........ 1) slå kullerbyttor. 2) vara nakna. 3) slå kullerbyttor nakna. Skriv det ni tror!
 
Nu ska jag titta på tv och äta chips. PUSS PÅ ER //CHIPSCHEYEN

Kommentarer
Postat av: Bea

3) kullerbyttor nakna
vilket konstigt ord kullerbytta är? gillar det EJ, fast ändå gillar jag det. Varför heter det ens kullerbytta?? JO: http://runeberg.org/img/svetym/0454.4.png

2014-02-10 @ 11:09:30
Postat av: josefin

NI VAR NAKNA SÅKLART!!!!!!!!! HAHAHA Älskar bröstbilderna och NI ÄR SÅ HIMLA SNYGGA ORKAR INTE. måste köpa en basker igen btw. Nu har jag städat och har ont i huvudet. vad gör du? vill dricka kaffe. DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA MED FINASTE TROSORNA <2<222223333

2014-02-10 @ 12:30:51
URL: http://vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0