18:32

Dagarna går både fort och långsamt nu. Känns som en evighet tills jag ska flytta. Längtar så mycket efter att få starta mitt liv igen. Känner mig inte riktigt som mig själv här i mitt barndomshem. Samtidigt går tiden fort. Våren är nästan över och det är sommar. Och snart är vi färdiga med c-uppsatsen och jag ska börja jobba. Så sjukt. Kul och ångestfyllt på samma gång. Vill bara att allt ska falla på plats och att jag ska känna mig nöjd med mig själv och min tillvaro. Astöntig grej att säga men så det är ju.  
 
I maj månad har jag picknickat en hel del. Både i Elins nya trädgård (hon har ju flyttat nu) och i Kungsparken med F!. Har röstat rosa i EU-valet och det känns gööööött. Har också varit ute en del. Gjort av med för mycket pengar. Kommit fram till att jag ska pausa från kiren ett tag då det inte går så bra med den för tillfället haha. Lyssnat på Kent. Promenerat på landet mitt i natten. Second hand-shoppat med min syster och bara försökt hänga så mycket som möjligt i solen med mina vänner. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0