Aj oj ey

Jaaaaaaa, jag har haft en bra jul. Är nöjd faktiskt, första gången på ett antal år som jag kan säga det och mena det fullt ut. Trevligt trevligt.

Idag var jag inne astidigt på rean med Cornelia. Åh så jag har saknat henne och gulligulligull så fin tjej verkligen. Vi spenderade en timme på H&M, jag köpte läckra underkläder och ett par fina örhängen för 20 kr.
Sen gick vi till Gina Tricot och PANG, där i kassan hände något. Jag började plötsligt må jättedåligt, hela världen snurrade och jag blev först jättekall och sen jättevarm. Och så började jag må illa. Cornelia fick hjälpa mig ut, och det gick inte över så tillslut bestämde jag mig för att åka hem. Ville inte gå runt och riskera att spy ner hela stan, inte fräscht.

Men det kändes himla dumt. Vi hann gå i två affärer, och jag som verkligen sett fram emot att få umgås med Cornelia. Dumma kropp!

Så idag har jag bara legat hemma i min säng med världens illamående och huvudvärk. Fattar inte vad det är, det bara kom så plötsligt juu. Och måste åka in och handla någon mer dag snart också, fick ju inte fyndat något alls. Buhu...

(Bjuder på två coola bilder av mig i en bil för någon dag sen, hehehe fräckt) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0