Electric bird

Idag har det snöat. WOHO. Jag har varit på jul på Liseberg med Elaine, en supersnäll tjej jag lärt känna genom mitt jobb. Det var mysigt, förutom att mina fötter ville dö och att jag fick snö i ögonen hela tiden och inte kunde se något. Men annars aa.. vi drack varm choklad och Elaine vann stjärnvinsten på något sånt där spelhjul. Grymt! Jag vinner aldrig något, verkligen aldrig, men jag var inte bitter.. Sen åkte vi och åt mat och sen åkte vi hem. Min buss var inte snabb direkt.

Nu sitter jag här och har lite ont i magen, är lite ledsen och lite trött. Lyssnar på Sia, himla himla fint. Vet inte vad jag ska göra på nyår heller, känns bara asjobbigt alltihop. Pust suck åh.... har jag nämt att jag älskar att klaga?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0