Rubrik

Igår shoppade jag med min mamma och syster. Fyndade massa fint, blev helt lycklig. Hittade en väldans fin klänning, strumbyxor och underkläder och lite småsaker och så. Värt!

Idag har jag lyssnat på Kent och rensat alla mina jättestökiga lådor i mitt rum. Känner mig himla duktig. Och hittade en del kul grejor också, bland annat min gamla leksaks-turtles-gubbe! Så fin. Turtles var mina favoriter när jag var liten. Hade till och med en turtles-barnbilstol. 

Nu har jag huvudvärk (varför ALLTID denna huvudvärk?) och är hungrig, magen kurrar ashögt. Undra om det blir någon mat idag? Alltså någon RIKTIG mat, inte bara alla dessa äckliga julmatsrester. Mm, är faktiskt trött på det nu. Laga nåt annat! Annars äter jag apelsiner, typ tre stycken. Då blir magen glaaaad.

Ska nog ta och skriva lite nu. Hoppas jag får ihop något fint. En fin dikt kanske. Dikter är bäst. Puss.  




(En suddig hjälte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0