Tidsfördriv 2

Blir väl till att stanna hemma ikväll då, med tanke på att jag fortfarande inte känner mig helt okej. Skulle kanske gått ut med Linda annars, men får ta det någon annan gång. Nu blir det film istället, med min syster som snart kommer hem. Kanske lite popcorn också, nomnom. Det är så gott och knaprigt. Och salt!! Jag älskar salt.

Dagens humör: Nedstämd
Dagens mående: Trött, lite sjuk 
Dagens borde:
Duscha
Dagens frisyr:
Fult
Dagens klädsel:
Pyjamas
Dagens planer:
Var att träffa Cornelia, nu ska jag mest göra inget
Dagens vill ha: En kram 
Dagens längtan:
 Sommaren!
Dagens fundering:
Vad du ser i någon som mig?
Dagens tråkigaste:
 Att jag inte fick träffat Cornelia mer 
Dagens roligaste:
 Att jag fick träffa henne lite iaf, och att Annica ringde 
Dagens låt:
Black Cat - Ladytron

Vill också bara säga att jag tycker om min syster väldigt mycket. Snart ska jag ringa henne så hon har någon att prata med när hon går den långa, mörka, asläskiga vägen hem från bussen. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0