åäö

Hackade mig i lillfingret på jobbet idag, när jag skulle skära gurka. Det kom blod, gjorde ont. Jag blev arg men tog det coolt. Satte på ett plåster, smack. Sen fortsatte jag skära gurkan i fina små bitar. Höhö.. hardcore! 

NU ÄR DET HELG! Försöker hitta peppen. Snart ska jag hem till Linda och mysa lite. Sådär som bara vi kan mysa. Se på film, sitta på hennes inglasade veranda och snacka skit hela natten. Kommer nog bli väldigt bra.
Men först, sova lite hehe. Bara en halvtimme, annars dör jag faktiskt. Förstår inte varför jag är så trööööööttttt. Kan inte nån bara smälla till mig så jag kanske vaknar till en aning? Hade behövts!

Aja, pusssss på er. Hejdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0